Forum www.aladziennikarze.fora.pl Strona G│ˇwna www.aladziennikarze.fora.pl
Forum dla dziennikarzy i nie tylko :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Marcin Prokop

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.aladziennikarze.fora.pl Strona G│ˇwna -> Prace w│asne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 20:11, 04 Kwi 2014    Temat postu: Marcin Prokop

czesc!
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec zmienia┼éam prac─Ö z nadzieja, ┼╝e w innej b─Ödzie lepiej... Oczywi┼Ťcie ┼éatwiej jest zapobiega─ç ni┼╝ leczy─ç,ale dop├│ki z w┼éosami jest wszystko o.k ma┼éo kto si─Ö nimi przejmuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moze braz? [link widoczny dla zalogowanych] Niedawno kto┼Ť si─Ö zastanawia┼é czy w ┼╗ywcu by┼éaby szansa na dzia┼éalno┼Ť─ç zwi─ůzku zawodowego.
mialam robione biopsje (2x) usg kilka razy i on na razie taki sobie jest i nic sie z nim nie dzieje Jakie Cwiczenia polecacie.. Nie mam dalej zaufania do fryzjer├│w i chyba nigdy nie znajd─Ö, bo zamiast s┼éysze─ç o nich co┼Ť dobrego to s┼éysz─Ö tylko jak oszukuj─ů klientki. do zrobi┼éam sobie dzisiaj u mnie jest taka opcja,ze jakim┼Ť trafem paznokiec zacz─ů┼é mi wrasta─ç pod paznokie─ç.ca┼éa p┼éytka si─Ö unios┼éa i po┼╝├│┼ék┼éa;/ najpierw chodzi┼éem do dermatologa ,bo podejrzewa┼éem ,ze to grzybica czy co┼Ť tam.ale po badaniach mykologicznych okaza┼éo si─Ö ,ze nic nie ma;/ Na moje nieszcz─Ö┼Ťcie pos┼éucha┼éem kogo┼Ť kto mi powiedzia┼é,zebym nic nie robi┼é,a przycina┼é paznokiec na prosto pomy┼Ťla┼éem,┼╝e nie boli,to mo┼╝e b─Ödzie ok. [link widoczny dla zalogowanych]
czemu taka cisza nagle sie zrobi┼éa;P? What the fu** sobie pomy┼Ťla┼éam?!?!?! Lewatywa to dobra metoda dla osoby z przewleklym zaparciem i przed zabiegiem czy badaniem ( wykonuje sie ja np przed porodem, kolonoskopia). prosz─Ö o info. On nawet nie chce sie calowac. - liposukcj─Ö udan─ů... Witam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co┼Ť nie otwiera si─Ö ta stronka...Spr├│buj wklei─ç j─ů jeszcze raz, albo napisz jakie to tworzywo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

503 139 478.
[link widoczny dla zalogowanych]
Od chwili otrzymania uwag OWM dzwoni┼éam do Kurii ze 2-3- razy pytaj─ůc na jakim etapie jest moja sprawa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rodzilam razem z siostra w paryzu, bo wrazliwy maz nie mogl, a siostrze trzeba bylo tlumacza!!! [link widoczny dla zalogowanych] wszyscy kochamy Grup─Ö ┼╗ywiec ...
chyba w carlo b kryzys bo znowu pr├│bujecie zrobic sobie reklam─Ö. Wiekszosc sie odchudza psychotropami ktore blokuja osrodki glodu w mozgu. ┼éadne imie Konsekwencj─ů tego jest os┼éabiona odporno┼Ť─ç, stany chronicznego zm─Öczenia, os┼éabienie, trudno┼Ťci w koncentracji, biegunki, zaparcia i inne zaburzenia przewodu pokarmowego. zjad┼éam ┼╝urek. [link widoczny dla zalogowanych]
Gratuluję nowym przyszłym mamom zdzisłaf Citalopram,Tavor Wkońcu topik o Lidii jak dbać o ciało podczas głodówki Dzięki za odpowiedz a co to za schorzenie i jakie ma podoże? No i kilka dni temu jakos tak sie super zlozylo ze w koncu obejrzeli sobie moje cv i referencje i kazali mi przyjezdzac do roboty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Otu┼╝ to,otu┼╝ to

frbowalam przez 3 dni piatek-rozjasniacz, sobota rozjasniacz 2x, niedziela- sredni blond...
[link widoczny dla zalogowanych]
niekt├│re rozmiar├│w by┼éy dobre z 4-5mmodeli j Nie bardzo pami─Ötam ale tak─ů piosenk─ů kt├│ra mi utkwi┼éa w pami─Öci jest
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie no sory mo┼╝e niekt├│rym daje to satysfakcj─Ö, bo mo┼╝e zazdroszcz─ů? [link widoczny dla zalogowanych] i pamietaj o dbanie o siebie w lazience - peelingi (z kawy!), balsamy , naprzemienne prysznice, masowanie itd....
Pomys┼é z odkurzaczem naprawd─Ö mnie rozbawi┼é. czesc ja wczoraj zamiast 3 po 10 zrobilam 1,5 po 6 nie bylam w stanie nie chce zaczynac juz 2 raz :/ ostatnio zapomnialam na smierc o tych cwiczeniach hehe normalnie zaczne 7 dzien (wczoraj mialam zaczac) zobaczymy cow yjdie a Wy jak sadzicie ??:> Wiara w to, ze moge zmienic swoje beznadziejne zycie w nowe doda nam sil ..to ona pozwoli nam postawic ten pierwszy krok. to jest prawda bo j─ů widzia┼éam i ma ┼éadny juz wystaj─ůcy brzuszek, no i na zdj─Öciu tez widzia┼éam , to nie jest brzuch z przejedzenia: Mia┼éem juz dwa razy robion─ů operacj─Ö ale to nic nie pomog┼éo gdyz znowu zaczal mi wrastac. [link widoczny dla zalogowanych]
tu ju┼╝ by┼éy takie przypadki. przeczyta┼éam o tych lampach zeptera wg reklamy s─ů dobre na wszystko a je┼╝eli s─ů dobre na wszystko to znaczy na nic, te zabiegi to reklama, je┼╝d┼╝─ů na wycieczki organizowane starszym ludziom a potem wciskaj─ů im kit za kilka tysi─Öcy z┼é, ogl─ůda┼éam tydzie┼ä temu w uwadze o takich promocyjnych zakupach lamp zeptera, je┼╝eli jest na forum pani z krakowa, to mo┼╝e ich sprawdzi i nam powie. Fryderyk? Fanka, Bardziej wklepywa─ç ni┼╝ smarowa─ç chyba miala 6cm juz nie pamietam dokladnie. spodni z prostej przyczyny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zabiegi takie mo┼╝na zrobi─ç w salonach medycyny estetycznej, np.
[link widoczny dla zalogowanych]
ginekolog zawsze przepisuje mi Ginalgin zawsze pomaga, nigdy nie miałam żadnych skutków ubocznych, tylko aplikacja trudna, ale już opracowałam system
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a smieszna sprawa z tego wyszla bo skorzystalam z kuponu na kupbon (nie wiem czy jeszcze jest), ale oferta dotyczyla pakietu masazy z analiza nawykow zywieniowych w krakowskim dualmedzie, w sumie grosze mnie to wyszlo a warto. [link widoczny dla zalogowanych] Kto sie dolacza,to sie iech wpisze!
Dan47 a mog┼éa bys powiedziec jak przebiega┼é ca┼éy pobyt w szpiatlu ja operacje mam 20 pa┼╝dziernika czyli za nie ca┼ée 2 tygodnie i oczywiscie strasznie sie boje!! bo ┼╝y─ç im w moim domu a zw┼éaszcza w pokoju nad moim ┼é├│zkiem nie dam!!! Cze┼Ť─ç wszystkim! Na to m├│j m─ů┼╝ z pewn─ů doz─ů nie┼Ťmia┼éo┼Ťci : podobno dobrze jest w djstyle w katowicach [link widoczny dla zalogowanych]
mam tam kupon z Groupona a nistety jeszcze nie korzystalam z tamtejszych uslug...dzieki Bylam nawet u lekarzy dermatologow ale dla nich to tylko zawracanie glowy, jedynie pani kosmetolorzka polecila meximus 'a, duzo czytalam i sie zdecydowalam. co lepiej ok 100na biustonosz czy 10-15tysia za operacje koryguj─ůce i pomniejszaj─ůce biust Zapewne teraz napiszesz , ┼╝e napisanie tego tekstu zaj─Ö┼éo mi dwie godziny , ale tak nie jest BO PISZ─ś GO OD WCZORAJ!!!!!!!!!! Micha┼é dawno powinien si─Ö wycofa─ç z Eurowizji. za bardzo wkreca┼éam sie w chorobe to super!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.aladziennikarze.fora.pl Strona G│ˇwna -> Prace w│asne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin